.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

  • [unable to retrieve full-text content]


:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.

از مسجد آمریکایی تا حجاب موگرینی

  • از مسجد آمریکایی تا حجاب موگرینی

    گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یادداشت دانشجویی؛ دوازدهمین مراسم تحلیف ریاست جمهوری با حاشیه‌ای سخیف همراه بود که به سبب آنکه قبح آن عقلی است و نیز در نکوهش آن قلم‌ها فرسوده شده، این مقال بنای پرداختن به آن اقدام سبک‌سرانه نمایندگان، ندارد.

    پس از گرفتن عکس حقارت با موگرینی، غربگرایان هر یک به نوبه‌ خود به توجیه این عمل پرداخته، شبه استدلالاتی در این‌باره مطرح کردند که در این بین، اظهارات علی مطهری از همه مضحک‌تر بود.

    توضیح آنکه، مطهری طی مصاحبه‌ای ابراز داشته از آنجایی که خانم موگرینی حسب مقررات کشورمان با پوشش کامل در مراسم تحلیف حضور یافته است، عکس گرفتن نمایندگان با وی، غربزدگی قلمداد نمی‌شود.

    شوربختانه شاهد آنیم جناب مطهری که عنوان پر طمطراق نایب رئیس مجلس را یدک می‌کشد، درک صحیحی از پدیده غرب‌زدگی ندارد و یا با علم به حقیقت، سعی بلیغی در جهت تحریف حقیقت می‌نماید؛ که این هر دو، بسیار ناپسند است.

    غرب‌زدگی بدان معناست که مردمان جوامع غیر غربی، مقهور و مفتون فرهنگ، تکنولوژی و در یک کلام سبک‌زندگی غربی شوند و نژاد مردمان باختر را برتر از خود تصور کرده، برای آنان سیادت و برتری قائل شوند.

    حسب تعریف فوق‌الذکر، ذوق زدگی برخی وکلای مجلس برای ثبت عکس با خانم موگرینی که به اعتبار اروپایی بودن وی صورت گرفته و افتخاری برای آن دسته از نمایندگان محسوب می‌شده، مصداق بارزی از خودباختگی و غربزدگی است.

    در اینجا جنسیت طرف غربی موضوعیت ندارد تا چه رسد به نحوه پوشش وی؛ بلکه نژاد و ملیت فرد مزبور، نمایندگان را ترغیب به ثبت عکس نموده است و اگر نماینده اسبق اتحادیه اروپا در سیاست خارجی، آقای خاویر سولانا نیز اکنون عهده‌دار این سمت بود و در مراسم تحلیف حضور می‌یافت، همین اقدام از سوی نمایندگان صورت می‌گرفت.

    متاسفانه دو رویکرد به صورت توامان توسط برخی مسئولین در قبال سایر کشور‌ها اتخاذ می‌شود که عبارت‌اند از تمسخر کشورهای کوچک و توسعه نایافته که در منطق امام (ره) از آنان با عنوان مستضعفین یاد می‌شد و نیز احساس حقارت در برابر کشورهای غربی که در لسان حضرت روح‌الله، جبهه‌ی استکبار تعبیر می‌شدند؛ بدیهی است هیچ‌یک از این دو رویه با منطق انقلاب اسلامی سازگار نیست.

    فارغ از غرب‌زدگی نمایندگان مزبور، نگرش سطحی و عدم بصیرت سیاسی نایب‌رئیس مجلس نیز مزید تاسف و تحسّر است که به ظواهری که از روی اجبار توسط موگرینی بدان تن داده شده، دل خوش کرده است و منازعات اتحادیه اروپا با کشورمان را به فراموشی سپرده است و بدین نکته عنایت ندارد که برخورد اینچنینی با وضع کنندگان تحریم‌های ضدایرانی چه پیامی را به دنیای غرب مخابره می‌کند.

    جناب مطهری از این نکته غافل‌اند که جبهه استکبار با حجابی مشکل دارد که از دیاثت‌سیاسی و فرهنگی جوامع اسلامی جلوگیری کرده، روحیه‌ی غیرت و دشمن‌ستیزی آنان را تقویت‌نماید؛ وگرنه تحت لوای اسلام آمریکایی و انگلیسی به تبلیغ آن نیز همت می‌گمارند.

    امام (ره) فرمودند: حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته‌ها شعار الله‌اکبر قرار بدهند، هیچوقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید، چون آمریکا شیطان بزرگ است؛ بدین ترتیب حتی اگر تمام سیاستمداران زن در دنیای استکبار، حجاب اختیار کنند باز تغییری در روابط حاصل نخواهد شد.

    آری، روسری موگرینی نافی غربزدگی و استکبارناستیزی برخی مسئولین نیست و بر مسئولین لازم است افق دید خود را از این ظواهر فراتر برند.


    محمدسعید ابراهیمی_ فعال دانشجویی


:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.

حجت‌الاسلام کرمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران شد

  • حجت‌الاسلام کرمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران شد

    در جلسه‌ای با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حجت الاسلام کرمی به عنوان مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه تهران معرفی شد.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جلسه‌ای با حضور حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حجت الاسلام کرمی به عنوان مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه تهران معرفی شد.

    گفتنی است قبل از حجت‌الاسلام کرمی، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه تهران بود.

    براساس این گزارش، حجت‌الاسلام کرمی پیش از این مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه قم بود و سوابقی همچون مسئول استانی نهاد رهبری در قم و مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تربیت مدرس را در پرونده کاری خود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.

این است علی دایی؛بدون ژست و بدون ادا - باز خبر

  • این است علی دایی؛بدون ژست و بدون ادا - باز خبر

    بازخبر/ افشین خماند:حواسش نبود،یعنی این طور نبود که یک دوربین را بکارد ،حتی در آخر فیلم وقتی می خواست عکس یادگاری بگیرند هم نمی دانست که یک گوشی دوربینش را به سوی نشانه گرفته تا آن جمله شاهکارثبت شود؛فقط دست پدرو مادر،فهمیدی! وقتی پسرک را بوسید،وقتی انگشت دستش را به سوی او گرفت …

    خشمی واقعی را می شد در رفتار و جملاتش حس کرد،درست مثل این که گلی خورده است و باخته…همه هم می دانند که او از باختن متنفر است…علی دایی اصل جنس است،معترض،شاکی ،یاغی زیاد داشتیم اما او نه اعتراضش ،نه حمایتش ژست نیست،تیپ نیست او آدمی است با اصول خودش،نه این که همه این اصول درست باشد یا آن که همه موضع گیری هایش عین صواب اما همه در یک چارچوب کلی تعریف می شود،خارج نمی زند…برای همین است که هیچ کس نمی تواند بگوید اداست،ریاست علی دایی با همین پرنسیب های اخلاقی است که تبدیل به همان آدمی شده که شاید بتوان از او در لحظه ها دلگیر شد اما در یک بازه طولانی همیشه همان آدمی است که می توان دوستش داشت،باید دوستش داشت مگر چند نفر مثل او داریم؟



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.

محسن مسلمان شاکی شد/شورش را در آوردید! - باز خبر

  • محسن مسلمان شاکی شد/شورش را در آوردید! - باز خبر

    بازخبر /پس از بازی پرسپولیس و نفت این شایعه دوباره بالا گرفت که بازیکنان پرسپولیس به او پاس نمی دهند. مسلمان کلا در واکنش به شایعاتی که پس از بازی رخ داد، نوشت: «اولا فرشاد(احمدزاده) داداشمه، دوما لعنت به کسی که نخواد به‌کس دیگه ای پاس بده. سوما توروخدا بس کنید، شورش رو در آوردید، می بریم یه داستانه، فهرمان می شیم یه داستان… با کی کار دارید؟گذشته یادمون نره، هم خودم و هم بقیه… داداش احمدزاده تبریک واسه گلت.»



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

مسئولین باید در سطح جامعه درگیر مسائل و مشکلات شوند/ اسلام و انقلاب هیچ نیازی به آمریکا ندارد

  • مسئولین باید در سطح جامعه درگیر مسائل و مشکلات شوند/ اسلام و انقلاب هیچ نیازی به آمریکا ندارد

    جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی بیان کرد: آقای روحانی چهار سال مذاکره که هیچ‌ چیزی برایمان نداشت چگونه می‌خواهید با مادر مذاکره به داد ملت برسید؟ اسلام و انقلاب هیچ نیازی به آمریکا ندارد و باید با توان داخلی کشور را آباد کرد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد محسن صالحی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته شهرستان بهار با اشاره به برگزاری مراسم‌های تنفیذ و تحلیف رئیس‌ جمهور، اظهار کرد: این تنفیذ داری نکات و توصیه‌های بسیار مهمی بود که به صورت دلسوزانه و پدرانه به تمام مسئولان کشوری و لشکری مخصوصاً دولت‌مردان کابینه دوازدهم گوشزد شد.

    وی افزود: امیدواریم آقای روحانی و اعضای کابینه رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان را جامه عمل بپوشاند چراکه عدم توجه به این توصیه‌ها می‌تواند برای کشور از هر دشمن خارجی خطرناک‌تر باشد.

    جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی در همدان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب 10 توصیه به دولت‌مردان داشتند از جمله اینکه «اولویت‌ها را رعایت کنید»، این موضوع بیانگر این است که دغدغه مردم خرید هواپیما دست چندمی و مرجوعی خارجی با قیمت گزاف نیست اولویت مردم اقتصاد است.

    وی ادامه داد: این بسیار دردناک است که مردی مؤمن و آبرودار برای یک لقمه نان شرمنده خانواده‌اش می‌شود در صورتی که سرمایه‌های کشور باید با اولویت مسائل داخلی کشور مصرف شوند.

    صالحی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید رونق داده شود، افزود: امیدواریم در این دولت مسئولان به توان و متخصصین داخلی برای پیشرفت اعتماد کنند و به دنبال مذاکره و اعتماد به آمریکا نباشند.

    وی با اشاره به اینکه توصیه دیگر مقام معظم رهبری ارتباط با مردم و حضور در بین آن‌ها بود، تأکید کرد: تا وقتی مسئولین کنار مردم حضور نداشته باشند و شکاف بین آن‌ها باشد هیچ‌وقت مشکلات و دغدغه مردم را متوجه نخواهند شد.

    جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی در همدان عنوان کرد: فردی که مسؤولیت دارد باید در کف جامعه باشد، فرقی نمی‌کند در چه سطحی از مسئولیت باشد، این پست‌ها و مقام‌ها وقتی ارزش پیدا می‌کند که مردم گرامی شده باشند، بنابراین مسئولین نباید اشرافی باشند تا بتوانند فقر و کمبودهای جامعه را لمس کند.

    وی ضمن اشاره به اینکه توصیه دیگر مقام معظم رهبری تعامل با دنیا بود، تصریح کرد: در برخوردهای دیپلماسی هموار باید عزت و اقتدار جمهوری اسلامی حفظ شود و اعتماد به امریکا و غرب که اهدافشان براندازی نظام است اشتباه است.

    صالحی گفت: با کسانی که قصد نابودی ما را داشته باشند مذاکره نخواهیم کرد، در تعجبم که رئیس‌جمهور محترم در روز تحلیف گفت در این دوره از مادر مذاکرات در مقابل مادر تحریم‌ها رونمایی می‌شود.

    جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی استان همدان مطرح کرد: آقای روحانی چهار سال مذاکره که هیچ‌چیزی برایمان نداشت چگونه می‌خواهید با مادر مذاکره به داد ملت برسید؟ اسلام و انقلاب هیچ نیازی به آمریکا ندارد و باید با توان داخلی کشور را آباد کرد.

    وی با اشاره به ملاقات نماینده ملایر با یکی از سران فتنه که موجب نگرانی جریان انقلابی شد، اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر خط قرمز بودن فتنه و فتنه‌گران که به دفعات تکرار کرده‌اند چرا اینک این نماینده با این حرکت خود دهن‌کجی به انقلاب می‌کنند، در حالی که باید به فکر توسعه و‌ پیشرفت حوزه انتخابی خود باشد.

    صالحی با بیان اینکه انگار ارزش لابی کردن از خدمت به مردم بالاتر است، اذعان کرد: نمایندگانی که با هر گرایشی وارد مجلس شده‌اند اگر کاری برای حوزه انتخابی خود در تمام بخش‌های اقتصادی فرهنگی عمرانی و گردشگری انجام ندهند خیانت به رأی مردم کرده‌اند و باید پاسخگو باشند، مسئولان بدانند معنی و‌ مفهوم مسئولیت خدمت و خادمی مردم و نه ارباب گری و سوء استفاده از آن است.

    وی با اشاره به نقش مهم نهادهای نظارتی، خاطرنشان کرد: برخی به بهانه حفظ وحدت درصدد رفع حصر کسانی هستند که به امام زمان (عج)، امام راحل، رهبری عزیز، شهدای گران‌قدر و ‌تمام ارزش‌های اسلام ‌و‌ انقلاب خیانت کردند، نهادهای نظارتی باید با اقتدار با دشمنان به ظاهر دوست نظام مقدس جمهوری برخورد قاطع و انقلابی در چارچوب قانون اساسی داشته باشند.

    جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی استان همدان با انتقاد شدید از رفتار نمایندگان در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، تصریح کرد: عکس گرفتن با کسی که خنجرش را به قلبمان فرو می‌برد و دارو‌های ضد سرطانی را تحریم کرده و خون مردم را در شیشه کرده افتخار نیست.

    وی ادامه داد: افتخار این است که با رأی اعتماد شما به افراد مؤمن، انقلابی و دلسوز، کابینه کاری ارزنده برای کشور انجام دهند.

    صالحی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید آتش به اختیار باشیم و باید چیزی که به انقلاب ما ضربه وارد می‌کند با یک کار تمیز فرهنگی مقابله کرد.



:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

دیدار وزرای کشور ایران و عراق

  • دیدار وزرای کشور ایران و عراق

    وزرای کشور ایران و عراق فردا با یکدیگر دیدار می‌کنند.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزرای کشور عراق و ایران فردا یکشنبه ۲۲ مرداد ماه با یکدیگر دیدار می‌کنند.

    گفتنی است این دیدار به منظور بررسی یادداشت تفاهم همکاری بین وزارت کشور ایران و عراق برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (علیه السلام) انجام می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

موشک «زلزال ۲» به مواضع شبه‎نظامیان ائتلاف سعودی اصابت کرد

  • موشک «زلزال ۲» به مواضع شبه‎نظامیان ائتلاف سعودی اصابت کرد

    نیروهای یمنی امروز یک فروند موشک «زلزال ۲» را در منطقه «خب و الشعف» استان الجوف شلیک کردند که در پی آن چندین نفر از شبه‎نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی کشته یا زخمی شدند.

    به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز (شنبه) یک فروند موشک «زلزال ۲» را به سمت محل استقرار شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در منطقه «خب و الشعف» استان الجوف واقع در شمال یمن شلیک کرد.

    منابع یمنی گزارش دادند که در اثر اصابت این موشک ده‎‌ها نفر از «مزدوران» کشته و یا زخمی کردند.

    یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله پنجشنبه شب نیز یک فروند موشک «زلزال ۱» را به سمت مواضع شبه‎نظامیان ائتلاف سعودی در صحرای «میدی» استان حجه واقع در غرب یمن شلیک کرد.



:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3



:: برچسب‌ها: رفع خطای 1009 در اپل آیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی