.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آشنایی با برندهای معروف اسباب بازی
دنیای اسباب‌بازی‌ها تشکیل شده از آدمک‌ها، خانه‌ها، حیوانات، انواع بلاک و ساختنی، عروسک‌ها و مجموعه‌ی وصف ناشدنی از سایر اقلامی که کما بیش آن‌ها را از نزدیک دیده‌ایم یا حداقل در تبلیغات تلویزیونی نام آن‌ها را شنیده‌ایم. این دنیای رنگارنگ باعث می شود که خردسالان و کودکان به انواع ماجراجویی‌ها و داستان‌ سرایی های منحصر به فرد روی بیاورند. داستان‌هایی که تنها زمانی برایمان ملموس و قابل درک خواهند بود که در ظرف مکان و زمان آن‌ها قرار بگیریم و از کفش آن‌ها به دنیا و اتفاقات اطراف آن نگاه کنیم. آن چه که مسلم است این است که اسباب‌بازی‌ها همراه جدانشدنی و یار و یاور کودکان هستند و به همین دلیل نه تنها تاثیر به سزایی در رشد و پرورش خلاقیت کودکان دارند بلکه به طرز محسوسی نیز در شکل گیری روحیات آن‌ها دخیل هستند.

آشنایی با برند هولا
مارک معروف دیگر هولا (Hola)، یکی از سری محصولاتی است که توسط برند هالی تویز تولید می شود و مخاطبانشان عمدتا کودکان و نوزادان می باشد.

آشنایی با برند هالی تویز
برند هالی تویز (Huile Toys) اگر چه ساخت کشور چین است اما از نظر کیفیت ساخت، استحکام، ظرافت و دقت - در عرصه تولید اسباب بازی ها مناسب کودکان و نوزادان - بی نظیر عمل کرده است. تنوع بالای محصولات تولیدی در کنار رنگ و لعاب شاد و بچه گانه کار شده در اسباب های های هالی تویز، به طرز موثری توانسته مخاطبان خود را به هیجان آورد. دیگر خلاقیت کار شده در ساختمان محصولات هالی تویز به کارگیری توأمان المان های صوتی-حرکتی هستند. این المان ها به قدری جذاب‌اند که می توانند ساعت ها کودکان و نوزادان را سرگرم نگه دارند و فضای وصف ناپذیری را خلق کنند. نکته جذاب دیگر متفاوت بودن حرکات و اصوات لحاظ شده در هر اسباب بازی است و همین امر سبب جلوگیری از ایجاد حس تکراری بودن در آن ها خواهد شد.

آشنایی با مارک لگو بلا
به مثابه برند لگو دکول، لگو بلا (Bela) نیز محصولی ساخت کشور چین است و همان طور که از نامش پیداست، از نظر ظاهری به برند اصلی شبیه است.

آشنایی با مارک معروف لگو دکول
لگو دکول (Decool) از نظر اسم برند و البته شکل و شمایل ظاهری، شبیه به برند معروف لگو است که در قبل به آن اشاره شد. این محصولات ساخت کشور چین هستند و از نظر کیفیت، نمره ی قابل قبولی را به خود اختصاص می دهند. هم چنین از نظر بازه قیمت در مقایسه با برند اصلی، تفاوت محسوسی را رقم زنده اند.

معرفی مارک معروف آرت پازل
ART PUZZLE (آرت پازل) علامت تجاری ثبت شده Heidi Oyuncak San است. از سال ۲۰۰۶ ، پس از کسب سهم بسیار مناسب در امر فروش محصولات خود در بازارهای عمومی، امروزه به بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی محصولات اش را صادر می کند و همچنان به گسترش تعداد کشورهای مقصد ادامه می دهد. بهره گیری از مواد مقوایی با کیفیت بالا (که از آن در تولیدات پازل خود استفاده می کند)، قطعات بی نظیری که هیچ یک جایگزینی ندارد (به جای هم قابل استفاده نیستند) و تصاویری که چشم هر بیننده و مخاطبی را به سمت خود جلب می کند، تنها گوشه ای از خصوصیات منحصرف به فرد این برند و مارک معروف است. هم چنین در راستای امر مشتری مداری، مقوله جایگزینی رایگان قطعه گمشده توسط این شرکت به اجرا درآمده تا رضایت حداکثری مشتری را به دنبال داشته باشد. اگر شما هم به دنبال خرید art پازل هستید، حتما به محصولات معرفی شده این شرکت در سایت دوزتوی سر بزنید.

 

برای آشنایی انواع برند های اسباب بازی به سایت نی نی پارسه سر بزنید .



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 20 فروردين 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی