مسئولین باید در سطح جامعه درگیر مسائل و مشکلات شوند/ اسلام و انقلاب هیچ نیازی به آمریکا ندارد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مسئولین باید در سطح جامعه درگیر مسائل و مشکلات شوند/ اسلام و انقلاب هیچ نیازی به آمریکا ندارد

  • مسئولین باید در سطح جامعه درگیر مسائل و مشکلات شوند/ اسلام و انقلاب هیچ نیازی به آمریکا ندارد

    جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی بیان کرد: آقای روحانی چهار سال مذاکره که هیچ‌ چیزی برایمان نداشت چگونه می‌خواهید با مادر مذاکره به داد ملت برسید؟ اسلام و انقلاب هیچ نیازی به آمریکا ندارد و باید با توان داخلی کشور را آباد کرد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد محسن صالحی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته شهرستان بهار با اشاره به برگزاری مراسم‌های تنفیذ و تحلیف رئیس‌ جمهور، اظهار کرد: این تنفیذ داری نکات و توصیه‌های بسیار مهمی بود که به صورت دلسوزانه و پدرانه به تمام مسئولان کشوری و لشکری مخصوصاً دولت‌مردان کابینه دوازدهم گوشزد شد.

    وی افزود: امیدواریم آقای روحانی و اعضای کابینه رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان را جامه عمل بپوشاند چراکه عدم توجه به این توصیه‌ها می‌تواند برای کشور از هر دشمن خارجی خطرناک‌تر باشد.

    جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی در همدان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب 10 توصیه به دولت‌مردان داشتند از جمله اینکه «اولویت‌ها را رعایت کنید»، این موضوع بیانگر این است که دغدغه مردم خرید هواپیما دست چندمی و مرجوعی خارجی با قیمت گزاف نیست اولویت مردم اقتصاد است.

    وی ادامه داد: این بسیار دردناک است که مردی مؤمن و آبرودار برای یک لقمه نان شرمنده خانواده‌اش می‌شود در صورتی که سرمایه‌های کشور باید با اولویت مسائل داخلی کشور مصرف شوند.

    صالحی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید رونق داده شود، افزود: امیدواریم در این دولت مسئولان به توان و متخصصین داخلی برای پیشرفت اعتماد کنند و به دنبال مذاکره و اعتماد به آمریکا نباشند.

    وی با اشاره به اینکه توصیه دیگر مقام معظم رهبری ارتباط با مردم و حضور در بین آن‌ها بود، تأکید کرد: تا وقتی مسئولین کنار مردم حضور نداشته باشند و شکاف بین آن‌ها باشد هیچ‌وقت مشکلات و دغدغه مردم را متوجه نخواهند شد.

    جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی در همدان عنوان کرد: فردی که مسؤولیت دارد باید در کف جامعه باشد، فرقی نمی‌کند در چه سطحی از مسئولیت باشد، این پست‌ها و مقام‌ها وقتی ارزش پیدا می‌کند که مردم گرامی شده باشند، بنابراین مسئولین نباید اشرافی باشند تا بتوانند فقر و کمبودهای جامعه را لمس کند.

    وی ضمن اشاره به اینکه توصیه دیگر مقام معظم رهبری تعامل با دنیا بود، تصریح کرد: در برخوردهای دیپلماسی هموار باید عزت و اقتدار جمهوری اسلامی حفظ شود و اعتماد به امریکا و غرب که اهدافشان براندازی نظام است اشتباه است.

    صالحی گفت: با کسانی که قصد نابودی ما را داشته باشند مذاکره نخواهیم کرد، در تعجبم که رئیس‌جمهور محترم در روز تحلیف گفت در این دوره از مادر مذاکرات در مقابل مادر تحریم‌ها رونمایی می‌شود.

    جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی استان همدان مطرح کرد: آقای روحانی چهار سال مذاکره که هیچ‌چیزی برایمان نداشت چگونه می‌خواهید با مادر مذاکره به داد ملت برسید؟ اسلام و انقلاب هیچ نیازی به آمریکا ندارد و باید با توان داخلی کشور را آباد کرد.

    وی با اشاره به ملاقات نماینده ملایر با یکی از سران فتنه که موجب نگرانی جریان انقلابی شد، اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر خط قرمز بودن فتنه و فتنه‌گران که به دفعات تکرار کرده‌اند چرا اینک این نماینده با این حرکت خود دهن‌کجی به انقلاب می‌کنند، در حالی که باید به فکر توسعه و‌ پیشرفت حوزه انتخابی خود باشد.

    صالحی با بیان اینکه انگار ارزش لابی کردن از خدمت به مردم بالاتر است، اذعان کرد: نمایندگانی که با هر گرایشی وارد مجلس شده‌اند اگر کاری برای حوزه انتخابی خود در تمام بخش‌های اقتصادی فرهنگی عمرانی و گردشگری انجام ندهند خیانت به رأی مردم کرده‌اند و باید پاسخگو باشند، مسئولان بدانند معنی و‌ مفهوم مسئولیت خدمت و خادمی مردم و نه ارباب گری و سوء استفاده از آن است.

    وی با اشاره به نقش مهم نهادهای نظارتی، خاطرنشان کرد: برخی به بهانه حفظ وحدت درصدد رفع حصر کسانی هستند که به امام زمان (عج)، امام راحل، رهبری عزیز، شهدای گران‌قدر و ‌تمام ارزش‌های اسلام ‌و‌ انقلاب خیانت کردند، نهادهای نظارتی باید با اقتدار با دشمنان به ظاهر دوست نظام مقدس جمهوری برخورد قاطع و انقلابی در چارچوب قانون اساسی داشته باشند.

    جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی استان همدان با انتقاد شدید از رفتار نمایندگان در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، تصریح کرد: عکس گرفتن با کسی که خنجرش را به قلبمان فرو می‌برد و دارو‌های ضد سرطانی را تحریم کرده و خون مردم را در شیشه کرده افتخار نیست.

    وی ادامه داد: افتخار این است که با رأی اعتماد شما به افراد مؤمن، انقلابی و دلسوز، کابینه کاری ارزنده برای کشور انجام دهند.

    صالحی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید آتش به اختیار باشیم و باید چیزی که به انقلاب ما ضربه وارد می‌کند با یک کار تمیز فرهنگی مقابله کرد.





:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی