.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سفر مجازي به حرم حضرت عباس(ع) + تصاویر

آموزش

 

به صورت مجازی به زیارت حرم حضرت عباس(ع) بروید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی ؛کربلا از شهرهای جنوبی کشور عراق، با جمعیت ۵۷۲٬۳۰۰ نفر در ناحیه غربی فرات قرار دارد و فاصله‌اش تا بغداد ۹۷ کیلومتر است.
سفر مجازي به حرم حضرت عباس(ع) + تصاویر

شهرت این شهر با نبرد کربلا در دهم محرم ۶۱ هجری قمری پیوند دارد. حرم حسین بن علی در شهر کربلا از مکان‌های مقدس اسلامی و زیارتگاه مسلمانان شیعه است.

سفر مجازي به حرم حضرت عباس(ع) + تصاویر

ثواب زائر قبر حسين عليه السلام:

روايت شده است كه حضرت خاتم الانبياء (ص ) در خانه عايشه بود، حسين عليه السلام آمد، عايشه خواست مانع شود، رسول خدا(ص) جريان آتيه حسين عليه السلام و مقامات او و زائرش را ذكر مى فرمايد: كه حسين عليه السلام در زمين كربلا كشته و مدفون مى گردد، هركس او را زيارت كند ثواب يك حجّ و يك عمره من به او داده مى شود، عايشه تعجّب كرد و گفت : ثواب حجّ و عمره شما!

سفر مجازي به حرم حضرت عباس(ع) + تصاویر

فرمود: بلى ثواب دو حجّ و دو عمره من .

باز عايشه تعجّب كرد! و رسول خدا(ص) فرمود ثواب سه حجّ و سه عمره من .

همينطور زياد فرمود، كه در روايت چنين است ثواب نود حجّ و نود عمره رسول خدا (ص) براى زائر قبر حسين عليه السلام است .

سفر مجازي به حرم حضرت عباس(ع) + تصاویر

البته از اين حجّ و عمره تا نود با اعتبار حال و معرفت و محبّت زائر قبر حسين عليه السلام است ، با چه علاقه اى رو به قبر حسين عليه السلام رفته است .

و نيز فرمودند چنين ثوابهاى عظيمى كه براى زيارت كننده قبر حسين عليه السلام است موجب دلشادى من می‌گردد.

سفر مجازي به حرم حضرت عباس(ع) + تصاویر

انتهای پیام/



:: برچسب‌ها: سفر مجازي به حرم حضرت عباس ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.
388795_435.jpg

 

در نگاه اول به برخی از تصاویر، امکان دارد با خطای دید مواجه شوید.

باشگاه خبرنگاران جوان: در تصویر زیر در نگاه اول ممکن است خطای دید این عکس، شما را به اشتباه بیاندازد و در تشخیص خود در رابطه با عکس مورد نظر اشتباه کنید.

سیستم بینایی ما طوری تنظیم شده است که بتوانیم در محیطی سه بعدی و سرشار از نور، سایه، رنگ، بافت و اشیاء و اشکالی متنوع و متعدد در فواصل دور و نزدیک ببینیم. بسیاری از ما بدون توجه به اینکه ایجاد تصویری صحیح از جهان اطراف ما برای سیستم بینایی و مغز چه عملیات پیچیده‌ای به همراه دارد، دیدن را امری ساده و پیش پا افتاده تلقی می‌کنیم.

خطای دید به احساس دیدن تصاویری گفته می‌شود که فریبنده یا گمراه کننده هستند. در این حالت اطلاعاتی که بوسیله چشم جمع‌آوری شده و توسط مغز پردازش می‌گردد منجر به درک تصویری می‌شود که با واقعیت آن تصویر تطابق ندارد

 

با اولین نگاه به این تصویر چه می بینید؟ +عکس

تمرین های یوگای دسته جمعی در چین در آستانه روز جهانی یوگا

 



link



:: برچسب‌ها: با اولین نگاه به این تصویر چه می بینید ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.
388355_721.jpg

 

هافبک بازیساز استقلال که از تراکتورسازی به این تیم پیوسته است، بیشتر از سایر بازیکنان تازه وارد آبی ها مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است.

ورزش سه: بختیار رحمانی که اولین بازیکنی بود که در فصل نقل و انتقالات با استقلال قرارداد امضا کرد، از روز گذشته بری اولین بار در تمرین استقلال شرکت کرد و بیشتر از سایر بازیکنان مورد توجه هوادران این تیم قرار گرفت. در صحنه ای بختیار رحمانی به زیبایی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد و این موضوع باعث شد که تماشاگران استقلال به شدت او را تشویق کرد.رحمانی هم با بوسه روی لگوی باشگاه استقلال ثابت کرد که علاقه خاصی به تیم جدیدش دارد.
بختیار رحمانی

 



link



:: برچسب‌ها: محبوب‌ترین تازه وارد استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.

سریال آسپرین به زودی توزیع می‌شود

 

پروانه نمایش «آسپرین» برای توزیع در شبکه نمایش خانگی صادر شده و اواسط ماه جاری این مجموعه در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد اما تاریخ دقیق عرضه اولین قسمت این مجموعه مشخص نیست

گروه فرهنگی مشرق –  مجموعه نمایش خانگی «آسپرین» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرهاد نجفی اواخر بهار در تهران کلید خورد و فیلمبرداری فصل نخست آن که شش قسمت دارد، چندی قبل تمام شد. به گزارش خبرنگار مشرق، همچنین فیلمنامه فصل دوم این سریال که ۱۰ قسمت خواهد بود در حال حاضر توسط فرهاد نجفی در حال نگارش است و به محض دریافت پروانه نمایش فصل اول، پیش تولید فصل دوم «آسپرین» آغاز خواهد شد.

فرهاد نجفی تهیه کننده و کارگردان «آسپرین» درباره آخرین وضعیت پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی به خبرنگار مشرق گفت: پروانه نمایش «آسپرین» برای توزیع در شبکه نمایش خانگی صادر شده و اواسط ماه جاری این مجموعه در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد اما تاریخ دقیق عرضه اولین قسمت این مجموعه مشخص نیست.وی افزود: بخشی از فیلمبرداری فصل اول «آسپرین» در حال حاضر در منطقه رعفرانیه در حال پیگیری است و تا دو هفته دیگر به پایان می رسد همچنین به طور همزمان نگارش فصل دوم این مجموعه در حال انجام است.

مسکن شهرزاد به زودی توزیع می‌شود

«آسپرین» با چهار فصل پانزده قسمتی، تازه ترین تجربه کارگردانی فرهاد نجفی است که در کارنامه خود آثاری نظیر فیلم های سینمایی «چارسو» و «حرکت اول» و سریال «ماتادور» را ثبت کرده است.فیلمنامه این سریال را تیم نگارش شامل وحید حسن زاده، حمید سلیمی و سمیه تاجیک به نگارش درآورده اند و کار نوشتن فیلمنامه فصل اول که از پاییز سال گذشته آغاز شده، همچنان همزمان با تصویربرداری در جریان است. همچنین توزیع این سریال به عهده موسسه هنرنمای پارسیان خواهد بود.

در خلاصه داستان سریال آمده است: تیمی چهارنفره از نخبه های علم روانشناسی، مخفیانه پروژه ای تحقیقاتی به نام آسپرین را پیگیری می کنند که درباره بیماران مبتلا به فراموشی است اما نتایج تحقیقات چیزی نیست که آنها انتظارش را می کشند. سال ها بعد یکی از پزشکان به نام صبوری به تنهایی پروسه تحقیقاتی را ادامه می دهد اما با شکست روبرو می شود. همه چیز آشفته می شود به ویژه وقتی نیما مردی که در این آزمایش ها دچار آسیب های فراوانی شده، در صدد کشف گذشته خود بر می آید.

بازیگران فصل اول سریال «آسپرین» عبارتند از: علیرام نورایی، مجید صالحی، همایون ارشادی، فرخ نعمتی، زیبا بروفه، روناک یونسی، سیما خضرآبادی، سیدمهرداد ضیائی، علی انصاریان، مهدی ماهانی، مهران نائل، هادی دیباجی، بابک نوری، مهدی علیپور، پیام احمدنیا، رضا بادامچی، مهسا باقری، ایزابلا پیکیونی، ارمیا قاسمی، رضا اخلاقی راد، سلمان فرخنده، افشین نخعی، رامتین کیانپور، وحید مهین دوست، علی محمدی، مهدیه نساج، محسن میری، بابک قادری، محمدرضا مقدم، بهروز زهره وند، امید صیاح، رضا یارخلج، فوژان قبادیان، ساناز نیکنام، الهه فرشچی، اندیشه میرسپاهی، مهدی نوروزی، نسیم ملکی، مهرنوش عبدالعلی، امید رستمی، علی گلبهاران، سحر قریشی، سارا خوئینی ها… با حضور هادی کاظمی و شقایق فراهانی. بازیگران خردسال: نادیا نجفی، آرشام طالبی، موگه تمدن نژاد، ایمان قره مادانی، ماهان بالاجاده.



:: برچسب‌ها: سریال آسپرین به زودی توزیع می‌شود ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.

برنامه تیم ملی بسکتبال پس از قهرمانی در تورنمنت اطلس اسپورت




برنامه تیم ملی بسکتبال پس از قهرمانی در تورنمنت اطلس اسپورت



لینک



:: برچسب‌ها: برنامه تیم ملی بسکتبال پس از قهرمانی در تورنمنت اطلس اسپورت ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.

از پستانک استفاده کنم یا خیر؟

پزشکی و سلامت

 

 

اکثر والدین برای پستانک دادن به فرزندشان دودل هستند و سوالات زیادی برایشان در این باره به وجود می اید توصیه های متخصصین اطفال درمورد پستانک را در ادامه مطلب آورده ایم

 پرسش «به بچه‌ام پستانک بدهم یا نه» یکی از متداول‌ترین پرسش پدر و مادر‌ها است و بسیاری از آنها تصور می‌کنند که پستانک باعث تغییر فرم فک و دندان‌های کودک‌شان می‌شود. اما واقعا پستانک باعث بروز چنین تغییراتی می‌شود؟ برای پاسخ به این پرسش به گفتگو با دکتر مرتضی عشاق، متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت کودکان و بزرگسالان پرداختیم و از او در این‌باره پرسیدیم.

دکتر عشاق، درباره استفاده از پستانک می‌گوید: پستانک در برخی نوزادان، تنها باعث آرام شدن بچه می‌شود و مزیت دیگری ندارد. استفاده از پستانک تا سن 5 سالگی مشکلی برای فک و دندان‌های بچه ایجاد نمی‌کند. اگر کودکی بدون پستانک آرام شود خیلی خوب است اما اگر بچه‌ای نا آرام باشد و پدر و مادر با هیچ‌چیز نتوانند او را آرام کنند، می‌توانند به او پستانک بدهند. آنها می‌توانند پستانک را از همان سال اول زندگی به بچه بدهند. این وسیله مکیدنی کوچک، باعث بزرگ شدن فک نمی‌شود اما اگر کودک به مدت طولانی از آن استفاده کند، ممکن است باعث تنگی فک بالای او شود و همین مشکل باعث می‌شود که دندان‌های کودک فضای کافی برای رشد نداشته باشند.

دکتر عشاق با اشاره به اینکه پدر و مادر‌ها باید برای کودک از داروخانه پستانک مدل ارتودنسی تهیه کنند، درباره تهیه این وسیله می‌گوید: سر پستانک‌های ارتودنسی پهن‌تر و قسمتی که در دهان کودک قرار می‌گیرد از لحاظ عمودی کم حجم تر است. این باعث می‌شود که فک کودک کمتر آسیب ببیند. همچنین والدین باید به تاریخ مصرف پستانک هم توجه کنند و بعد از گذشتن تاریخ انقضای پستانک، آن را دور بیندازند چون پلاستیک آن خراب می‌شود.

بد‌ترین حالت پستانک گذاشتن در دهان بچه این است که سر پستانک را به آب‌قند یا آب شیرین آغشته کرده و در دهان او بگذارند. بر همین اساس دکتر عشاق می‌گوید: هر چیز شیرینی که وارد دهان نوزاد می‌شود،‌ باعث پوسیدگی دندان نوزاد و وابستگی او به این خوراکی‌های شیرین می‌شود. بنابر‌این بدن او دائما آن ماده شیرینی را طلب می‌کند و پوسیدگی‌های زودرس در دندان‌های نوزاد اتفاق می‌افتد.

بعضی از پدر و مادر‌ها گاهی اوقات پستانک را عامل عفونت گوش میانی بچه می‌دانند. اما این دکتر متخصص در این‌باره توضیح می‌دهد: مادران باید قبل از دادن پستانک به بچه به خوبی آن را بشورند و در ابتدا و هرچند وقت یکبار در آب بجوشانند تا باعث بیماری و عفونت در بدن کودک نشود.

گاهی عفونت‌های ایجاد شده در گوش به دلیل اختلال در سیستم بلع باشد. چون وقتی سیستم بلع بچه درست باشد، شیپور استاش که باز و بسته می‌شود باعث تهویه گوش میانی می‌شود. اگر پستانک بتواند عمل بلع را به هم بزند، ممکن است در عملکرد گوش میانی اختلال کمی ایجاد شود، اما عفونت گوش به دلیل پستانک اصلا شایع نیست.

دکتر عشاق با بیان اینکه متخصصان اطفال معتقدند استفاده از پستانک در نوزادان می‌تواند از سندروم مرگ ناگهانی نوزاد جلوگیری کند می‌گوید: سندروم مرگ ناگهانی نوزاد سندرومی خاص است که در طول شب، نوزاد ممکن است دچار ایست تنفسی و مرگ شود. طی مطالعاتی که محققان انجام داده‌‌اند، مشخص شده کودکانی که از پستانک استفاده می‌کنند، کمتر به این سندروم مبتلا شده‌اند. اما این موضوع هنوز به‌طور قطعی ثابت نشده و هنوز در حال مطالعه بر روی آن هستند.

گاهی پدر و مادر‌ها برای آرام کردن خارش لثه کودک به  او دندان‌گیر می‌دهند که دکتر عشاق درباره آن می‌گوید: دندان‌گیر‌ها هم برای برطرف کردن خارش لثه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و استفاده از آنها مشکل خاصی ندارد. چون مدت زمان استفاده از آنها طولانی نیست و عوارضی ندارد. برای اینکه پدر و مادر‌ها بخواهند بچه از دندان‌گیر به مدت زیادی استفاده کند، باید دندان‌گیر را در یخچال بگذارند. این کار باعث می‌شود هنگامی که بچه‌‌ها آن را در دهانشان می‌گذارند، احساس خوبی داشته باشند و خارش لثه هایشان را تا حدودی بتوانند تحمل کند.



:: برچسب‌ها: از پستانک استفاده کنم یا خیر؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.

پیرترین بدنساز زن + عکس

پزشکی و سلامت

 

ارنستین شفرد 80 ساله، ورزشکار و قهرمان فعال پرورش اندام هفته گذشته تولد هشتاد سالگی خود را جشن گرفت.

 

موفق ترین بدنساز زن آمریکایی:

‘ارنستین شفرد’ 80 ساله آمریکایی که زاده شهر بالتیمور ایالت مریلند است لقب پیرترین ورزشکار فعال پرورش اندام زنان را به خود اختصاص داده است. او از سن 56 سالگی وزرش پرورش اندام را آغاز کرده و هم اینک پیرترین پرورش اندام کار زن در دنیا است و از این جهت نام او در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

او در شانزدهم ماه جاری میلادی  تولد هشتاد سالگی خود را جشن گرفت. او در تولد هشتاد سالگی خود با نوشتن مطلبی در صفحه فیسبوک خود با سپاسگزاری از خدا به خاطر دادن بدن سالمی به او گفته است که همچنان به ورزش پرورش اندام در دهه نهم عمر خود ادامه خواهد داد.

این پرورش اندام کار آمریکایی صبح ها ساعت 3 بامداد از خواب برمی خیزد و ورزش می کند. او در طول هفته بیش از 130 کیلومتر می دود. برنامه اصلی غذای او سفیده تخم مرغ، مرغ آب پز، سبزی و مقدار زیادی آب است. او روزانه از طریق این مواد غذایی 1700 کالری دریافت می کند. او گفته است هیچ نوع مکمل دارویی مصرف نمی کند.

پیرترین بدنساز زن
عکس پیرترین بدنساز زن

عکس پیرترین بدنساز زن

 



:: برچسب‌ها: پیرترین بدنساز زن ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.

خرید بک لینک دائمی و ایرانی – فروش بک لینک ،بک لینک

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

۲. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟ در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

خرید بک لینک,بک لینک,بک لینک ارزان,فروش بک لینک,بک لینک,بک لینک رنک ۹,بک لینک رنک ۸,بک لینک رنک ۷,بک لینک رنک ۶,بک لینک رنک ۵- خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی – بک لینک ارزان

پکیج اول خرید بک لینک

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ ptview.ir 26 4.59/10 15000تومان 35000 تومان
۲ qaravi.ir 25 4.83/10 15000تومان 35000تومان
۳ piichak.ir 31 5.47/10 15000تومان 35000تومان
۴ irangapco.com 26 3.54/10 15000تومان 35000تومان
۵ rahanew.ir 28 5.78/10 15000تومان 35000تومان
۶ persiansurena.com 29 3.45/10 15000تومان 35000تومان
۷ iran3llsharj.com 29 5.01/10 15000تومان 35000تومان
۸ paryavaranmitra.co
12 3.41/10 15000تومان 35000تومان
۹ manabehoghoogh.ir 23 5.03/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ giger.ir 24 5.60/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت  یک ماهه: 150000 تومان سه ماهه : 350000 تومان

 

پکیج دوم خرید بک لینک

 

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ chizdownload.com 33 5.57/10 15000 تومان 35000تومان
۲ berooznews.net 35 5.74/10 30000تومان 50000تومان
۳ toranjnews.com 26 3.34/10 15000تومان 35000تومان
۴ mymusicnetwork.net 17 3.21/10 15000تومان 35000تومان
۵ ۳eotools.ir 20 2.27/10 15000تومان 35000تومان
۶ portalekhabar.com 31 3.31/10 30000تومان 50000تومان
۷ mobileappchef.org 10 3/10 15000تومان 35000تومان
۸ pingpongpay.com
19 3.31/10 15000تومان 35000تومان
۹ iran-travelers.com 21 5.64/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ parscloop.com 25 4.34/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت یک ماهه: 180000 تومان سه ماهه : 380000 تومان

 

هزینه درج لینک در تمامی سایتها ما هیانه 300000 تومان

—————————————————————————————————————

توجه داشته باشید که سایتها قدیمی با خروجی کم و بسیار قوی و بسیار تاثیر گذار میباشند

—————————————————————————————————————-

هزینه درج لینک به مدت سه ماه در تمامی سایتها 700000 تومان میباشد

—————————————————————————————————————–

هزینه درج تبلیغات بنری در تمامی سایتها به مدت یک ماه 400 هزار تومان میباشد



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک دائمی و ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 29 خرداد 1395
.

آموزش ساخت کانکشن کاهش پینگ در ویندوز Xp

آموزش ساخت کانکشن کاهش پینگ در ویندوز Xp

وارد “Control Panel” شوید. سپس بر روی “Network Connections” کلیک کنید.

آموزش ساخت کانکشن کاهش پینگ در ویندوز Xp

بر روی “Create a new connection” در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

winxp3_pingler.biz

(همچنین بجای مراحل بالا می توانید بهStart- All Programs- Accessories- Communication-New Connection Wizard مراجعه نمایید.)

بر روی “Next >” کلیک کنید.

winxp4_pingler.biz

گزینه “Connect to the network at my workplace” را انتخاب کنید. سپس بر روی “Next >” کلیک کنید

winxp5_Pingler.biz

گزینه “Virtual Private Network connection”را انتخاب کرده و بر روی “Next کلیک کنید”

winxp6_pingler.biz

نام کانکشن را , مانند “pingler”, در “Company Name”

وارد کنید و بر روی “Next >” کلیک کنید.

winxp7

گزینه “Do not dial the initial connection”را انتخاب و بر روی “Next >” کلیک کنید.

winxp8

IP سرور کاهش پینگ را در”Host name or IP address” وارد کنید. بر روی “Next >” کلیک کنید.

نکته مهم: برای دریافت آدرس سرور کاهش پینگ پینگلر مخصوص ویندوز Xp با پشتیبانی در تماس باشید و یا ایمیل ارسال بفرمایید .

winxp9

برای دسترسی سریع به کانکشن در Desktop ، گزینه “Add a shortcut to this connection to my desktop” را تیک بزنید . بر روی “Next >” کلیک کنید.

 

winxp10_Pingler.biz

User name” و “Password” اکانت خود را وارد کنید. سپس در صورت تمایل گزینه “Save this user name and password for the following users” را تیک بزنید.

winxp11

در مرحله بعد جهت انجام تنظیمات روی گزینه Properties کلیک کنید.

winxp12

در بخش Security گزینه Advanced راانتخاب و روی کلید Settings کلیک نمایید.

و در آخر تنظیمات را به شکل پنجره زیرانجام داده و روی کلید Ok کلیک نمایید.

winxp13

 



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت کانکشن کاهش پینگ در ویندوز Xp ,
:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 31 ارديبهشت 1395
.

 test1234567887776323



:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 25 ارديبهشت 1395
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی